Vart fan är världen påväg? - cutting for Bieber-

Han tar fan ord ur mun på mig!
Vad i hela fridens namn händer med världen?
Haha, so what om Beiber har rökt på? vilken kändis har inte gjort det.
Jag blir så äcklad av hans fans, på riktigt. Fast okej... vad kan man förvänta sig att ett gäng småbrudar på typ 12 bast? Sitter hemma i mörkret och cuttar sönder HELA jävla armarna. God damn it.
Och inte nog med det, nä för dom tänker "ja, jag ska nog fota och lägga upp bilder på min sönder skurna armar. Det är nog vad alla vill se..." Varför? hahahhaha. hoppas ni förblöder. Nej de va väl lite att ta i. Men ni behöver ju iaf söka psykhjälp.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-11 @ 22:16:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0