Skönt att få sova uuuuut.

Hellooo babes!
Gick upp på tok för sent idag, typ halv två hehe :$ Men det var skönt att för en gångs skull få sova klart UTAN att bli väckt. Och jag har ju studiedag på onsdagar, men vi har inga läxor just nu! Hur gött lixom? Nu blev ni bra avundsjuka va ? ;) nä, men sjukt  soft skola för tillfället faktiskt. Och jag klagar inte. Det enda jag borde göra lite på är väl matten. Men den tänkte jag ta tag i ikväll, efter att jag städat!
 
Sen så, har jag tänk att inte äta varken godis,kakor, läsk å annat onödigt på ett tag....Eller så länge jag klarar det iaf. Popcorn på sin höjd, typ. Nånting får man ju unna sig på lördagskvällarna.;)
Men jag är ju rätt svag för sötsaker..... så får se hur länge de här håller.
Men jag ska iaf försöka hiho. Nä, nu ska jag dra igång en film och börja städa lite faktiskt.
Ha det!  KYSS ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; haha javisst märta så nu kan du inte tjata om de mer ;))))
jadu jag vette fan, när vill du? ;))))

2013-01-17 @ 21:40:32
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0