Tråkbloggen.se

Hello darlings. Eller aa, om det fortfarande är nå folk som hänger här lixom? Men ja, jag är medveten om att min bloggning är verkligen urdålig. Skolan tar mycket av min tid just nu. Och hinna va med kompisar å så där va. + Att mitt internet har fuckat ett tag nu -.- som vanligt. Men nu helt plötsligt kännde det för att funka? hehe.
 
Aja, det är lördag... men vädret är piss. Antar att hösten är här. Regn, och kallt. Vad ska man hitta på då? Ingen aning fucktiskt ;o har egentligen bara lust att se på film å ligga i sängen hela dagen. Men de kan man ju inte. Är extremt festsugen också, haha. Japp så är det. Men ska väl ta mig i kragen och städa mitt äckliga rum. Ni kan inte förstå hur stökigt de är... Så det är väl vad jag ska göra, i think! Hoppas ni får en roligare lördag ;)
Nu ska jag lyssna på lite mer musik innan jag sätter igång och städar.
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Vråål fina bilder, speciellt folkes ;)

2012-09-08 @ 21:16:17
URL: http://screwuuu.blogg.se
Postat av: Mimmi

MOOOOOAA!! jag lovar att visa hur min grymt snygga skoluniform ser ut.. är bara rädd att alla kommer bli så avundsjuka ;) och rummet och lägenheten ska jag visa..lovar :D SAKNAR DIG MEEED <3 PUSS PÅ DIG UNDERBARASTE.

2012-09-12 @ 06:07:57
URL: http://milooon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0