myströjan, check.

Hola flickor (& pojkar, om de nu är sånna som skulle läsa min blogg)
Snoozade i ca 40 minuter i morse. Känns ju fruktansvärt bra... Nä, men vafan de är rätt skönt att ställa klockan tidigare än vad man egentligen behöver gå upp. För då kan man bah ligga kvar och inte behöva stressa. Smart, jag vet.Hihoo. Skolan väntar, fyfasiken vad jag är avundsjuk på alla som får lov denna vecka... Vill ju helst bara krypa ner i sängen igen. Menmen, idag väntar foto på chemat. Så roligt, njaa inte riktigt. tror inte att vi har nån lärare idag heller. Så får väl se om jag åker hem tidigare ( och med hem menar jag Sandra ;))...
Nä nu måate jag fixa min medicin innan jag far iväg till bussen i kylan. :c Seriöst?!? fucking frost är de ute. Så på med min stickade sköna myströja. Ha en bra dag ni som har lov. Ni andra, lider med er.....
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0