Stort misstag? enligt mig, JA.

Alla ni som följer x-factor (som mig, hiho) Har väl antagligen hört att one direction ska uppträda där ikväll? jajjemen. Haha why? Ni skulle inte gått ut med att dem skulle va där... Åh, men antar att det bara är pga att tjäna pengar dåra. Att fler ska köpa billjetter & se programmet ikväll bara för att dem är med. Men ärligt, så tycker jag lite synd deltagarna som är med i x-factor. För jag är nästan säker, citerar; NÄSTAN! säker på att ca 90 % av alla dem som ska dit ikväll är massa små fjortisbrudar. Som kommer skrika och gråta av "lycka" för att få se dem... my dear! Och sen då dem 10 sista precenten, det är familjer och såna som faktiskt är på något sätt insatt i tävlingen.
 
Kan ju även tillägga lite diskret här att jag själv har lyssnat på dem lite. DOCK, va det lixom typ ett år sedan? haha, alltså innan dem blev så "populära" som dem konstigt nog är bland alla småtjejer. När då den trenden bröt ut, slutade jag att lyssna på dem. Haha! Såja, nu "ogillar" jag dem lite istället. ;) Får väl se om jag ska se x-factor ikväll ändå... Fast dem är med, och deras fans -.- Men då ser jag för  själv syftet. Att se hur det går för deltagarna. Hihoo, japp. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0