Rubrikfan

Hallojjjj.
Är ganska trött, fortfarande.. fast jag gick upp för typ två timmar sen! Kan ju vara för att jag spelade bowling i 3 jäkla timmar igår med Sandra och Emma. Sjukt roligt va det, men tiden gick ovanligt fort. Ehe, vi spelade typ 6 serier... De skulle väl egentligen kostat en del ;) men ja, vi fick lite bara liiite rabatt! Haha.
Sen hur resultat blev vill ni inte ens veta. Spelade sjukt dåligt, men aa Sandra vann med tre poäng över mig. Men nästa gång då jävlar Sandra!! Sen så hade vi några snubbar som satt precis vid oss och kollade när vi spelade, as pinsamt va de -.- för dem typ satt och kommenterade å blahblah. Men de va fan rätt roligt!
Får se om jag och sandra ska in till stan idag igen och träffa emma. Hon ville tydligen de, men får se. Ska kolla att vi inte skulle göra nått annat.
Hade inte så mycket mer att säga, for this moment. Men vi hörs snart sockertoppar.
PUSS ♥
Hahah, så sant.
 

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Delta gärna i min tävling där du har chansen att vinna valfritt smycke från glitterboxen.se (suuuuuper enkla regler!!) :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfritt-smycke-2.html#comment

2012-11-07 @ 12:02:42
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0