Bo Kaspers - Brev

Bo Kaspers Orkester - Brev
 
Halloj kompisar´! Vaknade med lite huvudvärk idag faktiskt. Men den börjar nu gå över lite smått. Skönt. & åter igen var det söndag, huu. Det blir nog att städa på rummet, kanske plugg å sen gå lite på bandet. Inte så roligt, men nödvändigt :) Annars händer det nog inte så mycket skulle jag tro, lite tv-tittande. Det är ju sol sidan, haha så himla bra :') Jag och Jessica har alltid genomgång i skolan om vad som hänt i avsnitten, och börjar varje gång asgarva. Haha, och alla kollar på oss som om vi är dumma i huvet för dem fattar inte va vi snackar om ;) Lika bra de kanske.
 
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Bo Kaspers, är egentligen inte min smak av musik. Men, åh fan så bra han sjunger! Ha det gött, kanske uppdaterar mera sen.
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: äntligen så tog jag tag i mitt liv och la upp bilderna, hahah :) tack finaste du! du får gärna komma någon dag och bo in dig i mitt ej-så-städar-rum-numera ett tag! <3

2012-11-18 @ 15:15:07
URL: http://milooon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0