Bli väckt + pms.... Ingen bra kombination.

Att somna vid 5 på morgonen,och bli väckt vid 12. Plus pms. Tyckte lite synd om pappa faktiskt när han väckte mig haha. Shit va grinig jag va. Jösses.... Men jag är glad nu iaf. Vet inte riktigt varför, men humöret är på topp :)
 
Äntligen lördag, åhå. Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag... De är så tråkigt att bara sitta hemma. Va egentligen lite snack om bowling ikväll. Men aa, de lär säkert inte bli av... Tyvärr. Men man vet ju inte! Kanske blir senare :) HOPPAS! palla sitta hemma hela lördagen lixom.
Vad hittar ni på idag då? - Antagligen något roligare än vad jag kommer ha ;) Nämen, nu ska jag sluta skriva & fixa med lite andra små saker. Ha det gött, PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0