Vackra kvinna ! ! !

Jessica Alba, en av världens vackraste kvinnor !

Har ju varit vid Sandra å dem idag, mycket trevligt vare. Blev ju som jag sa också... Frossa tårta å kakor, fast det får man väl göra när någon fyller år så. När jag kom hem så drog jag ut i slingan och gick tre varv. Shiit, de känndes i benen asså xc men de ska de väl göra såå jaa! Sen kom jag hem, tvingade i mig en korv med bröd. Orkade egentligen inte, mådde illa å hadde huvudvärk lite så. Sen var jag ju ännu mätt efter Sandras madre hadde försökt att göda oss med kakooor. ;) Men fick i alla fall i mig lite mat. Nu äre dags för tvn som väntar på mig. Det är ju faktiskt GLADIATORERNA ! :D ganska ruuuligt måste jag väl säga . Och det börjar om typ 3 minuter... så det betyder att jag måste gå.
Vi hörs sooon, förhoppningsvis !
Kraam.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha! " Sandras madre hadde försökt att göda oss med kakooor" xD

2012-03-17 @ 22:44:57
URL: http://screwuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0