Skole

Godmorgon solstrålar!
Or something... va ju inte direkt så mycket sol idag, tyvärr :c Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag drar till skolan. Fucking skolan, vare ja! tillbaka till verkligheten. suuuck.
Idag väntar Svenska & Engelska på mitt schema. Får väl se om jag överlever. Buhuu, om ni bara visste hur mycket jag hatar svenska ? finns inte till att beskriva de asså.... Sen när jag kommer hem, blire väl KANSKE plugg får se vad som hinns med, ut å gå ska jag iaf göra. Så får vi se vad som händer.
Oj nu blev klockan väldigt mycket, måste rusa!
Herrå ha en bra dag kram.

Länge sen ! :')

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gulliga vi va när vi va små ;)

2012-03-15 @ 17:03:14
URL: http://screwuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0