Kalaaaas.

Nämen, ser man på... de är LÖÖÖRDAG! :D
Och jag ska på kalas idag, hihi alltid roligt. Min farbror fyller år på tisdag så då ska vi åka och fira honom idag. Så vi ska väl åka till dem snart, tror jag. Haha, lite roligt att jag varit hos Sandra å dem nästan hela den här veckan. Okej förutom imorgon. För då ska jag faktiskt inte dit. x3 Nu ska jag fixa min medicin grej, å blahblah sminka mig lite sånt. Sen blire väl att åka å frossa tårta. hahaha. Mmmm, tårta! ;o fy vad gott!
Okej, kanske borde skynda mig lite så inte alla andra här hemma får ryyck å bah   "SKYYYNDA" hehe :c Det brukar låta så. Fast gissa vem det är som alltid får vänta på dem andra sen -.-'
Japp, så kan de va. Men måste jag gå. Men hade tänk att blogga senare.
Pusss på er. Och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0