Glaaaaaad.

Hej hej hej hej hej. Hihihi, glad tjej just nu.
- Fint väder.
- Ska va med Gabriella idag.
- Messar med bästis.
- Goo musik.
- & mina skor har kommit på posten.
Wiiii, high on life. Typ lite så. Nää, men ärligt mitt humör är typ gansak jätte bra just nu. Sitter med lite snook i högtalarna. Då blir man alltid glaaa.  Jag funderar på om jag ska gå till posten och hämta mina skor från hm, annars får det bli ikväll. Har egentligen inte något att säga. Bara att jag typ är glaaad. Intressant va ? :D
Jaja, nu ska jag nog ta lite kaffi å en muffins. mums.
Borta bra, men hemma bäst. Eller hur kåååmpiz ?
Saknar dig. KOM HEM. ♥

Kommentarer
Postat av: aww

Saknar mig mera kompis! Love you

2012-03-02 @ 20:29:33
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0