Rörigt inlägg, ouupsii

Helluu kompiiiisar!
Okej, jag har ju inte varit så aktiv här på senaste :s Men orkar faktiskt inte. Har inget kul att skriva om. Plus att jag knappt varit hemma något. Så tiden har inte funnits, lite så.

Men jaa, som alla borde veta var det ju midsommar nu i helgen. Och tjaa, min blev inte alls som jag hade tänkt mig... helt ärligt! Blev ganska besviken faktiskt. Regnet bah öste ner, inget folk, helt dött ? å bah whaat.
Som tur var kom min lilla Jessica dit och räddade mig lite, haha vilken lättnad när hon kom alltså!
Vi gick ut i spöregnet, letade efter paddor osv osv! Haha. Hon är såå rolig. Och vi har ju lite andra planer med,
typ att vi ska åka på kubbVM, stångaspelen och såndära grejer. Kommer bli awesome.
Kärlek till dig pussgurkan - ♥
 
Annars har det inte hänt så jätte mycket? Joo juste, igår träffade jag älskade Mimmi!! Åh, shit vad man saknar henne alltså. Och nu kommer jag inte träffa henne på ett år. Hon flyttar till singapore nu efter sommaren :'( Aja, var iaf hur härligt som hellst att få träffa henne innan hon åker. Och pärkträning var jag också på igår, gick väl sådär :/ Har även träning på onsdag igen, känner att jag måste komma på alla träningar från och med nu alltså! För ärligt, det är inte så länge kvar tills vi ska spela på stångaspelen. Så träning behövs, VERKLIGEN!
 
Oj, de här blev ett ganska rörigt inlägg! haha. Hoppas ni fattar, skyller på att jag är trött.
Ska försöka att blogga bättre. Men det slutar alltid likadant, hehe. Men värt ett försök.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0