Lirat volleyboll vafan!

Okej... jag är typ alergisk mot solen ;c haha, nädå! men ibland känns det som de.
Har varit ute och spelat volleyboll me lillebror min, mamma & pappa var med ett tag med. Och haha, vi va ganska dåliga... men sämst va nog jag! På riktigt jag va askass...
 
Hehe, va tvungen att springa och äta lite mat. Jösses va gott de va, mami kan hon. Tänkte alldeles strax springa i duschen, för känner mig ju inte fräsch direkt ;s Men det ska man väl inte vara efter att man varit ute i solen åh spelat som en galning. Annars har jag inte gjort så mycket alls idag, började spela lite the sims3.. men det är så tråkigt att man inte kan fuska -.-...
  Näe nu ska jag duscha vi höres!
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

varför kan du inte fuska ? :o

2012-07-01 @ 21:49:51
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0