Vill ha en panda ♥

Alltse ne, orkar inte va söt ↑ vill ha en panda! Visst vill man bara krama den tills den går sönder för den är så söt?...

Morsning korsning! Någon mer än jag som är vaken eller?
Ne, men är uppe för att jag typ slagga hos Amanda inatt... och tjaa, hon skulle till tandläkaren as tidigt så fick bli att jag åkte hem samtidigt som hon skulle dit ;) Somnade en stund när jag kom hem, sen år jag lite frukost och nu sitter jag här. Ganska chill, bara sitta å lyssna på musik osv... tog faktiskt fram lite papper å pennor me, länge sen jag satt å täckna.
 
Iaf, idag verkar det ju bli bra väder :D med andra ord betyder det stranden för min del! Ska åka med, farmor, Sandra & sen kanske att farfar följer med. Hoppas. Om han nu klarar att va i solen :o Kanske tar lite pics me min braiga mobiltelefon också, men känner jag mig rätt kommer jag glömma de, haha. Btw, så känner jag mig ganska duktig! bloggar två dagar i rad wow. Men får såna bloggkickar ibland bara. Nä, nu ni ska jag hitta på något annat. Sitta å kolla på söta pandor kanske? random, vet ;)
Ha det bra, det ska jag. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0