Tre jävla veckor kvar!

 
Heey babes!
Vad har hänt sen sist då? Jag har, badat första gången i havet, sovit över hos Sandra, shoppat, umgåts ganska mycket med Sandra, emma & lite Elin på sista tiden! Städat, spelat kubb, sett film och bara chillat.. lite så va. Tyckte de va en ganska bra sammanfattning på dem senaste dagarna.
Men man får ta vara på sista delen av sommarlovet. För... det är ju fan bara 3!!! veckor kvar :s Blöh, hatar skolan, har alltid gjort, och kommer alltid göra. Jaja tre veckor frihet kvar iaf! Tack gode gud.
 
Vet inte vad jag ska skriva faktiskt... därför min bloggning blir så konstig. Vissa dagar är det as kul att skriva här. Vissa dagar är det bara sjukt jobbigt. Men kände att jag behövde göra ett inlägg nu. Bara för att visa... att jag lever typ? Så nu vet ni det. Btw ska förmodligen vara barnvakt imorn, så får se hur bloggningen blir då.
Men ja, ha det så bra, det ska jag! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha men lille moski de börjar bli lite tråkigt xD <3

2012-08-01 @ 20:01:40
URL: http://screwuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0