Linnros- LOVE!

Ouupsii... är visst uppe med tuppen idag :o vaknade typ runt 8!!
Andra gången på lovet som jag går upp så tidigt, men det känns väl okej antar jag. Men vaknade av att jag mådde dåligt, hade lågt blodsocker så kännde mig skakig osv. Och då är det väl bara att gå upp och äta.
Lär väl få ställa om min medicin också -.- för har kännt att blodsockret har legat riktigt lågt då jag vaknat. Och eftersom jag ofta inte går upp förens till lunch, så kan det va ganska farligt... hehe ja, så får väl ställa om den.
 
Sitter i min säng just nu och lyssnar på bästa! (Oskar Linnros) kärlek.kärlek.kärlek!
Och så sitter jag och kollar på lite olika sidor, ska kanske beställa smink! Haha, hörde ni? jag, köpa smink ;)
Men mitt är typ dåligt å grejer, så tänkte beställa lite nytt förhoppningsvis.
Annars, händer det väl inte så mycket idag? Leka lite med Nova som är här kanske... Får se.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Linnros♥
Så ha det bra, det ska jag. PUSS.
Seriöst. Orka va så snygg. miiijaou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0