Inte ens det förflutna.

Jaha? sir, yes sir.
 
Tjenaa, små människor! ser ni? jag är uppe innan 12 idag, woho ;) Nä, men fick ett väldigt fint uppvaknade av min lilla farmor som kom hit å fråga om jag ville me och bada idag. Thihi åh gull. Tyvärr kunde jag inte, för jag och bästis ska till staden å mysa runt, äta lite mat, och sen se bio! ♥
Så då funderade vi på om det var fint väder att åka och bade imorogn istället! För en gångs skull känner jag faktiskt för att bada? ;o men har inte badat en ända gång i havet i år, förstår ni?! Så får de inte va asså. Så hoppas vi åker imorgon. Och hoppas även lilla farfar och Sandra hänger med. Skulle vart awesome.
 
Aja, som sagt så ska jag och Amanda se bio ikväll! Vi ska se "Inte ens det förflutna" en ny Maria Wern film. Eva Röse är fucktiskt en utav mina favorit skådisar. Så det ska bli himla kul.
Tänkte och och springa igenom duschen nu innan lunch.
Så ni får ha det så bra, det ska jag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0