I'm alive.

Bild tagen idag, hehe!

Hejsan, vet vad ni tänker om min bloggning... men ni behöver inte säga nått. Vet att den är totalt värdelös.
Men jaa, så kan det va. Har spenderat några dagar nu i veckan med bästis. Har haft hur roligt som helst med henne. Vi jobbade, såg film, va på cirkus, fick en ny kompis (haha), clownen ville att vi skulle följa med på "disco", gått lite på stan osv. Verkligen en awesome vecka med henne. Vi satt inne i fredags på hamnen med fika och bara myste med live musik. Ja, det måste göras om snart kompis.
 
Nu ska jag iaf äta lite mat, sen blir det pärkträning! det behövs säker jag bara, spelar ju match på onsdag redan.. Får väl se hur det går! Vi höres snart hoppas jag på.
KYSS ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

DAMP VAD SÖÖÖÖT DU ÄR MIN VÄ!!!!! :D <3

2012-07-09 @ 17:06:42
URL: http://gaabbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0