trött

Trött... ja ni hörde rätt! är sjukt trött just nu, även fast jag inte klev ur sängen förens kl va 12. Och gick faktiskt å la mig vid typ 2... inte så sent för att vara jag, + de e ju helg å grejer. Känner att bloggningen är för jävla dålig nu när skolan börjat... ledsen för det! Men aa vad ska man göra då.
Idag händer väl inte så mycket skulle jag tro. Ska väl städa å lite så.. får se om man går ut en stund me, men.... tror nästan jag håller mig inne. As mycket snö nu ju!! -.-' varför passar det att komma snö nu för. Irriterande.
Sen känner jag för att träffa Gabriella idag ;) vi får se vad hon tycker om de ? Grymt att vi bor grannar å kan träffas typ när vi vill :'')
Okeej, jag suger på att blogga... kommer inte på något intressant att läsa.
Vi hörs. Puss'N

Kommentarer
Postat av: Saandra

Sv; Han har ju de ;$ hihihi

2012-01-14 @ 14:12:39
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0