Ta prov idag..


Såå får bli ett snabbt inlägg innan jag ska ta bussen in till staden. Å eftersom jag råka missa min läkartid igår, så ska jag in idag och ta prov, så ska dem läsa av min mätare typ. Sen skulle jag tydligen ha telefontid nästa vecka istället.... Juuuste, blidde ingen bloggning på hela dagen igår ? vad händer lixom... Nääe, men hade ingen lust alls att skriva faktiskt. Visste heller inte vad jag skulle skriva, så jag struntade i det.

Idag händer inte så mycket förutom att jag ska in till sjukhuset, å plugga lite när jag kommer hem (kanske)...
Vad ska ni göra ?
Jag bloggar kanske senare när jag kommer hem..
Puss&Kram.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin bild på dig!! Jag älskade filmen! det är verkligen i min smak plus att jag känner igen allting hon kände under sin graviditet :) eftersom jag själv väntar barn ler Bästa med filmen är väl ändå vovven?? haha han är så söt!

2012-01-18 @ 10:36:43
URL: http://choltichaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0