Slöö dag!


Sådärja. Egopixarn e igång igen HIIHI.

Weell idag... har nog varit den slöaste dagen på välldans länge ;o Har inte ens klätt på mig idag. Jaja, sånna dagar får man väl ha ibland, tror jag! Har legat i min säng å sett massa Andra avenyn avsnitt. Shiit bästa serien.
Sen har jag drogat sönder på The ark mahah. Tröttnar aldrig asså. Japp de e väl de jag gjort idag.. Mycket va ? Gick faktiskt upp halv elva idag :D duktii tjej.* Ger mig själv en klapp på alxeln *! även om jag inte kom upp helt själv, men aja de kvittar väl.

Sitter å chattar lite frugiis, hihi smider lite planer mot kvällen. Som kanske kanske kanske blir genomförda!
Blir de så, blir det till att sova över ikväll! Å då ska vi se The voice sverige... och tjaa Ola Salo e ju me där, så måste ju ses. Nu ska jag dusha å lite så. Känner mig inte så fräsch. Hade gött fan.
L♥VE.


Kommentarer
Postat av: johanna

har inte en bleking än, återstår att se:) sjdå?:D

tackar!!:D

2012-01-06 @ 16:26:22
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: johanna

okej vad kul:D

2012-01-06 @ 16:52:39
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0