Morrn.

Yes, god morgon! vaknade för typ 20 min sen då jag är ledig idag, thihi.  Idag hade jag faktiskt tänk att göra lite uppgifter. EFtersom de är ju vad den här dagen är till för. Om ni egentligen visste vilket stort hat jag har till läxor, eller aa skolan över huvetaget. Är så jävla skoltrött så de finns ju inte. Blabla, orkar inte tänka på skolan när jag e ledig.... Juste sen väntar jag ett samtal från min doktor idag :s vet inte när hon ska ringa, eller om hon ringer till min mobil eller hem. Fast ringer hon till min mobil så lär jag inte höra vad hon säger. Eftersom vi knappt har  nån mottagning i hela vårt hus... ;o och vem pallar gå ut å prata. Feeet kallt. Vi får se vad som händer.

Nu ska jag lyssna på musik, sen upp och äta frukost/lunch.

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0