Idag var det - 10!!! galet...

Äntligen i min varma sköna säng :') kom hem för ungefär en timme sen. Då jag och Alexandra varit ute på en lite mer än en timmes promenad. Och jag säger såhär... inte det smartaste jag gjort. Det var så in i helvetes kallt.... det var helt ärligt - 10 grader!!! fatar ni hur kallt de är eller ? ;o + att jag inte har några vinterskor. Så jag går i mina converse! ååå galet. Kändes som jag skulle behöva amputera bort 4 av mina tår på ena foten. Dom hade domnat bort :O!!! jaja, ingen ide att klaga på de nu! för nu ligger man i alla fall hemma i sin varma säng. Med filt å täcke. Göööött.  För ovanlighetens skull tänkte jag faktiskt gå och lägga mig nu, hyffsat tidigt tycker jag ändå ? :D + att jag är ledig i morgon... så kan ta sovmorgon! men känner att huvet inte riktigt är med just nu.
Thihi. aja godnatt. Puuss!



Kommentarer
Postat av: jessica

vovven heter Bobby och han är 6 mån bara :) hur har det gått med skolprojektet?? Kram!

2012-02-01 @ 11:37:36
URL: http://choltichaa.blogg.se/
Postat av: jessica

dåligt att han säger en sak och det inte gäller... men vad bra då. Då är det bara att köra o lämnar in den :D

2012-02-01 @ 14:00:23
URL: http://choltichaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0