Erik Hassle.

Godmorgon på er! Vaknade för typ 10 min sen...sent, jag vet :( ovanligt att ingen har väckt mig... eller i alla fall försökt och att väcka mig. Men ska upp och äta snart, thihihi.
Jag skrev ju igår att jag skulle måla naglarna.. OCH de gjorde jag :D haha... i alla fall ena handen ;) orkade inte göra alla. Får fixa resten idag.
Nu ska jag äta, vet inte varför jag gjorde detta inlägg egentligen -.- men hadde lusst att skriva lite hehe.
Juste kanske för jag ville lägga ut denna låt också!! AS BRA, i hans version.
Erik Hassle - Suspicious mind.


Herråååå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Aaaii huu inge ola salo kommentarer på min blogg va ;)

2012-01-15 @ 12:21:41
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0