Hahaha, orkar inte!!

Hahahah åå orkar inte.... Vafan lixom ? och nej, jag brukar inte vara så otrevlig.... Bara mot folk jag vet är jobbiga... Men hmm, hur menar hon ? jag e tjej :( eller ser jag så manlig ut ? Fast jag har inte addat henne asså ? Har till och med tagit bort henne. Men hon bara kommer tillbaka bland mina kontakter. Och ni ska va glada för att hon har den bilden... Hon brukar ha mycket värre, som man verkligen inte vill se...

Och vet ni... hur jävla cptråkigt jag har ? det är helt obeskrivligt.... alla e bortresta, upptagna, eller sjuka....Visst har väl fler jag kan träffa.... MEN, orka åka typ 5 mil för att träffas... haha. Fast nu ska jag å mamma baka våfflor till fika, mmm så gott :'))!! och jag tror att syster kommer hit och fikar med oss. Massa myyys. Thihi. Så nu ska jag gå å göra smeten ! :D

Puuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0