Åker till Suuundrie ikväll!


En av mina absoluta favorit låtar : Miranda Lambert -  The house that built me.

Hej fina. Shit va jag verkligen är as dålig på att blogga.Förlåt.
Idag gick jag iaf upp vid kl 12. Åt lite frukost, satt vid datorn och snackade en snabbis med Sandra i skype. haha, orkar inte att mitt skype är helr fucked up... helt ärligt. Bah lägger på av sig själv å grejer :( sjukt jobbigt. Men aja, vi hann iaf planera lite inför kvällen. Eller aa, jag ska ta bussen till henne om ca en och en halv timme! sen sova där :D ska bli as kul. Som alltid. Så som ni förstår sa har jag inte tid att sitta här längre... Måste fixa mig lite å så. Får väl platta håret och lite så. För dem ska få gäster ikväll. Pinsamt ;) eftersom jag inte känner dom... aja har iaf träffat dem. Men jag kanske bloggarv senare ikväll.
Puuuss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0