The luckiest girl on the planet.

Sådärja, med ungefär en halvtimme till godo skickade jag in den sista uppgiften. Hiho. Tror jag iaf, fuck va arg jag blir om jag missat något... Ehm, ja dom sätter ju betyg imorgon! Men ja, som jag sa en halvtimme till godo ;)
 
Ska snart krypa ner och försöka sova faktiskt, men risken att jag somnar är ju inte så stor dirrekt... haha, är ganska pigg! Får la dra igång en film att somna till. Jag som precis sett klart på en film också, thihi. Jag såg filmen "Jag saknar dig" kan ju inte säga att skådisarna i filmen är jäätte bra. Men filmen i helhet är sjukt bra! Har inte sett den nån gång utan att börja böla! på riktigt, så himla sorglig. Frågan är ju då bara vad jag ska se nuu?!
Tipps är alltid välkommna?! Yespleas.
Herregud har nog aldrig varit med om ett tråkigare inlägg. Men ville bara berätta att jag typ är överlyckklig för att jag är klara med alla läxor å skit. Plus, är äckligt skoltrött! Så jullov skulle ju inte sitta helt fel.
Hoppas ni sover gott, PUSS♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0