God jävla jul va!

Sådärja, ungefär bara en timma kvar på denna julafton... Sen är det bara ett helt år tills nästa.
Har haft en sjukt bra dag! som många andra antagligen ;)  Har fått massa fina julklappar, orkar inte skriva allt bara! Men de räcker väl med att säga att jag är  as nöjd! Sen har mina fina systrar och Nova varit vid oss, alltid lika mysigt faktiskt. Nu sitter jag bara här på mitt rum ( i min nya pyjamas, hiho) och tar det lugnt bara. Är inte så trött... så lär väl bli att att va vaken ett tag till.
 
Men de gör mig ingenting, har sällis av Sandra på fb... vi sitter å planerar lite inför nyår faktiskt. Vi hade tydligen pratat om att hitta på något för länge sen? men jaa, med mitt minne så minns man inte allt ;) Men ja så, nyår blir till att fira med Sandra, Emma, Ted? med flera... ingen aning faktiskt... Men, de lät blir AWESOME! ;) I hope.
Måste bara hitta något att ha på mig -.- PANIIIK! har verkligen inga kläder, eller jo hela garderoben full. Men använder inte så myckt av de. Så får springa runt nu innan och kolla om det finns något tjusigt.
Jaja, nog om nyår. Ville egentligen med det här inlägget bara säga GOD JUL!
PUSS♥
Ursäkta mitt duckface. Hiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0