Aldrig nöjd? hmm.

Fett schteek.
 
Tjääna ni få människor som faktiskt läser ;) Idag som ni kanske märker är det redigt varmt ute. Och eheh. Jag kan faktiskt erkänna att jag aldrig är nöjd med vädret. När det väl är varmt klagar jag på det och tja tvärt om... Men aja, sån är jag. Har haft så sjukt tråkigt nu dem senaste dagarna... I och med att bästis inte är hemme på öjn, kan jag inte träffa henne heller :c It's suuucks. Så kissekatt'N, kom hem. Missar dig ♥ 
 
Blah, idag tog jag iaf cykeln hem till finaste mormor :) fikade lite. Myste me hennes kisse, bara satt och hade det trevligt typ. Är inte där så ofta (fast vi bor super nära varandra) så kännde att de va dags för ett litet besök. Påvägen hem mötte jag farfar som höll på å tvätta garaget haha. Duktiii ;) snackade lite med honom. Sen kom jag hem. Så nu har jag spelat lite wolleyboll me Nicklas, och hehe jag vann som vanligt!!! eller ;3 Nä, är ganska dålig hehehe. Aja & nu sitter jag här. Chillar med lite skön musik :) ska väl fortsätta med de ett litet tag.
Så ni får ha det så bra. Big Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0