Borde nästan döpa om min blogg till klago-bloggen höh..

Jag förstår om ni tycker de är himla kul att läsa min blogg, speciellt när jag gör massa klaginlägg. Hur roligt är inte det att läsa om va ? :D Då kommer lite mer klag från min sida, varse!
Förmiddagen var  K A O Z ! -.- pga min skadade lärare. Jupp, skott i pannan.  Sen så var ju faktiskt eftermiddagen helt OK, trotts att vi hade svenska ;) Men jag påbörjade mitt NP tal som jag ska hålla nästa vecka. Jag skriver om min allra bäästa kååmpis Amäändiis! ♥ för temat var ju trotts allt kärlek.
Aa, vi får väl se hur de går. För lixom jag avskyr att hålla tal. menmen.
Och hallå ni kan aldrig tro vad som hände mig, när jag desperat kom hem och skulle checka fejjan ? ;o (För ni vet, en hel dag utan facebook de håller ju inte.) Aja  jag kom hem och skulle logga in, så kommer de upp nå skit om att nån har/ eller har försökt (?) logga in på mitt konto. Nån från England tror jag de va... Sjuka jävel -.-'
Haha, så är f1 rädd nu att den skall ha skickat meddelanden eller nå till nån. Men har i alla fall bytt lösen nu!
Nu ska jag, vet inte vad.. eller jo CHILLE galet jao.
KYSS!

♪ Music  ♪ Ehh-hehe

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: Yes! :)

2011-11-17 @ 18:56:32
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: bortavidmolnen

gulligull duu är<3<3

2011-11-17 @ 22:11:43
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0