Can't Stand It

I never want to let you go
The more I think about,
The more I want to let you know...
That everything you do,
Is super fuckin' cute
And I can't stand it


Heeej!

Så nu e jag hemma! saknat mig?, klart ni har, neeh skoja men ändå! ;)
De Har varit riktigt roligt i stockholm jöö! hehe såg typ 11(?) "kändisar" höhö as kul vart de. Vist va de skönt att komma hem, men hade inte gjort mig något att stanna kvar några dagar till.


Aja  nu har jag nyss ätit, och nu mår jag super illa.. har gjort de nästan hela dagen! :''(
På lördag kommer de säkert massa gäster hit för mamma fyller ju år! Sen på söndag ska vi fira min gammel farmor (blir de va?) som fyller 90. Så kalas hela helgen höhöh. :DD

Nu måste jag göra min hemkunskaps läxa.. för annars får jag tydlinget inget betyg i de emnet. JÄVLA HK!


P&K Moa♥

Kommentarer
Postat av: aww

hööh mariette :D

2011-05-19 @ 19:44:10
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

SV: nämen vad härligt! ^^

Det är toppen med mig, galet mycket i plugget bara



Vad gör du då? :)

2011-05-22 @ 23:38:49
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0