Sjukt jobbig dag!

Vill ni veta hur min dag har varit? Min dag var - fruktansvärd!

De började med att min medicin-pump slutade funka -.-' så jag fick ta mina sprutor idag.. sjukt jobbigt! Så har inte mått någe bra idag alls, eftersom jag inte kunde ställa in min medicin och ge rätt enheter. De var typ nära på att jag fick åka in till sjukhuset, om jag hade mått sämmre!
Sen hade jag typ ketoner (?) iblodet, som jag gick till sjuksystern och kollade. Och de absolut inge bra åh ha!

Aja nog om mig. Hur var eran dag?

Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väl att se på tv o bara chilla elr nått! de behöver jag.

P&K Moa♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Pfff haha ;D du kommer göra bort dig stooort inom kort tid ;)

Måstee sova över så fort som möjligt :O



Men shit vilken dag :O tänk om du hade fått åka in till sjukhuset :O. Mår du bättre nu ? <3

2011-06-08 @ 18:35:26
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0