jobba...

Om typ en timme ska jag och Amäändis åka och jobba , har igentligen ingen lust med det alls.. MEN MAN FÅR JU PENGAR! höhö.
Så ni som ligger hemma och typ chillar kan ju alltid tänka på mig, som jobbar gärnett! -.-'


Jag får ta mig nått att äta innan vi drar, för lär väl inte hinna äta nått under dagen! Senare ikväll kanske jag ska träffa sötisen Alexandra wiii! :D
Sen måste jag göra min engelska läxa. + Att jag har ett svenska prov som väntar på mig på tisdag.. alltså de kommer gå så jävla dåligt, men får väl läsa på lite.

Nu ska jag gå och fixa mig lite innan jobbet!

P&K Moa♥

Kommentarer
Postat av: aww

fina du <3

2011-06-06 @ 12:10:01
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; HAHAHAH! meeh vråål dum xD ! hoppas du gör bort dig där någon gång ;) ELLER PÅ ICA ;)!

Håller med dig, får inte bli sjuk! sjukt länge sen vi sov över jaao ;O <3

2011-06-07 @ 23:04:29
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0