Jag e hemma... tyvärr ! ;)

Håååla! jag e hemma och allt e frid och fröjd igen. Mamma å pappa julstädar... orkar inte hjälpa till just nu, är fett trött efter min korta tid på sjukhuset.Blev ju bara två nätter. HAHA, ni tycker säkert att jag e störd nu, men sanningen e faktiskt att jag gärna utan några på problem hade legat några nätter till inne på sjukhuset xD assåå å, vill tillbaka... Fast såklart inte över julafton men annars.  Jaja, vad ska man göra åt de... Kan ju säga att mitt blodsocker har legat bra hela dagen trotts att jag kunde ta av droppet vid kl 11 idaag! så sockret låg stabilt, vilket va bra. För det har det inte gjort på väldigt länge.. Sen får vi väl se hur länge de håller. Fick åka från mitt lilla hotell när kl var ungefär tjugo över tolv, då kom pappi och hämtade mig.. sen for jag till skolan i en och en halv timme. Mycket va ? ;) nee, men de va bara för att säga hejdå till vissa fiina i klassen. Eftersom jag faktiskt har jullov nu. Så jäävla gött. Under den korta tiden jag var i skolan var jag och såg på spex som lärarna hade fixat. Och, HAHAHAH herregud bästa jag sett på länge säger jag bara. Btw jag antar att jag inte har så mycket blod kvar i kroppen... jag menar så många blodsocker å blodprov dem har tat på mig, kan det inte finnas mycket blod kvar ;)...
Heheh, aja. Nu ska jag chilla lite me musik å så. Hare så bra.
Myckee me kärleek till er!

Kommentarer
Postat av: bortavidmolnen

fina vän! <3

2011-12-21 @ 18:18:33
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
Postat av: GOCHICK.SE

Lucka 24 har öppnats! Hos oss får du välja ett valfritt smycke, anmäl dig och kika bland kategorierna! Du kommer inte att ångra dig efter att ha sett smyckena!

GOD JUL ÖNSKAR VI DIG!

Direktlänk: http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

2011-12-24 @ 14:17:59
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE
Postat av: batts.blogg.se

hahaha tyvärr??

2011-12-26 @ 17:34:34
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0