städa e standard.

HIhIHIIH, är typ lite kär i Lena Philipsson ibland! helt sjukt.

 

Hur står det till denna söndags kväll ? med mig ere toppen typ :) Kom hem för några timmar sen har varit i stan med madre y padre å skulle julhandla lite-.-... inte för att de gick så bra, menmen! Sen mötte jag ju på Amanda å hennes mamma ;) HAHAH herre gud asså. Händer alltid något kul när hon är i ens närhet! ♥ Imorgon e de ju skola igen. Längtar så mycket tills det är lov å grejer!! & till och med jullov, ännu bättre. Men inge snö har vi här. De e lixom en grej som måste finnas :( annars är det ingen riktig jul.... så vi hoppas på att de kommer innan julafton.

Nu städa. De e standard på min blogg att skriva att jag ska städa ;) för de är lixom alltid feet me stökigt xD

KYYSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Nej längtade verkligen inte ;)



hahaha vet fett stör klipp, de va med på existens

2011-12-11 @ 21:56:28
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0