Update från sjukhuset.

Shoo mina vänner. Kan ju säga såhär att jag just nu ligger på sjukhuset, detta e min andra natt nu. Blev alltså inlaggd i söndags. Pga min diabetes. HAHA, jag ligger helt själv på den här avdelningen så massa sköterskor som springer runt här inne hos mig. Fett skönt ;). Dem tar prov på mig varje timme -.- ibland flera... och mina fingrar e helt sönderstuckna. Inatt vaknade jag ungerfär varje gång dem skulle ta prov. Juste glömde säga att jag känner mig ganska handikapat för jag har legat me två dropp i ett dygn nu. Men i morse fick jag koppla bort det ena, så för tillfället har jag bara ett dropp. Det ena av mina dropp började pipa as högt TVÅ gånger inatt, hehe så jag ringde på "signal" grejen så dem kom springandes hit för att kolla hur det stog till, vilken service va ?? ;) Juste de va ju fett länge sen jag låg inne här, men dem flästa av mina gamla sköterskor e kvar, vilket e skönt. AWW en av dem i natt bah " men lilla gumman sover inte du" haha lite gulligt att hon sa lilla gumman! Har nyss ätit lite mellis å så. Mina sköterskor som jag har just nu e inte så trevliga -.-' så pallar inte gå ut från rummet å prata med dem... Aja nu ska jag sitta här en stund, å kanske vila. Men hoppas ni mår bra i alla fall!

Btw får åka hem imorrn.

KYYSS


Kommentarer
Postat av: bortavidmolnen

den onda sköterskan <////3



puss söt.

2011-12-19 @ 17:23:49
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Awesome att du får kommer hem imorn :D <333333333333333333

2011-12-19 @ 21:35:47
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; knäpp du är jao ;) <3333

2011-12-20 @ 14:26:57
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0