The botten is nådd.

Detta spelas just nu i mina lurar, som alltid! ;)

Kom nyss hem från julmarknaden, de va typ ingenting att se -.- men känndes ändå lite tvingad att dra upp å kolla..Är ju ändå där varje år. Mamma köpte bara nå kakor typ. Haha, de enda xD! Men vi ska ju få gäster, så hon ville ha någon mer kaka till fikat typ. Förmodligen kommer väl farmor,farfar å Sandra med hennes föräldrar å fira mig!  juste hennes kusin Angelica kanske skulle följa med också ;o Aja vi får väl se.

BTW så är jag ju lite lagom glad just nu! :D för jag ska kanske ska få  göra en grej (!!!), som jag dock inte tänker säga här i bloggen, än. Hoppashoppashoppas. peppar peppar ta i trä.. eller vad man nu säger ? xD Okeej, men nu ska jag bäda sängen bara innna dem kommer. Hare gött.

KYYSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0