Jeg kan norsk .. Type

Hei min kjære! Hva vil du gjøre for moro i dag? - Jeg selv vil nok bare slappe av og ta det med ro, ja, litt sånn.
ojj, var kom norskan ifrån :o haha, hade bara lust! Och för er som inte kan norska (inte för jag heller kan men, google translate min bästa vän ;) ) Så skrev jag att jag bara ska ta de lite lugnt och så idag. Juste min födelsedag igår var toppen. TACK för dem fina presenterna btw:3. Och jag ska ännu bli firad ännu mera för morgon så kommer Sandra å hennes päron å farmor & farfar hit och firar mig. Sen kanske jag ska dra på julmarknad i morrn vi får se.
Nu måste jag städa klart mitt rum -.- HAHA, jag städar de typ en gång i veckan. Men de behövs säger jag er :o för de blir stökigt så otroligt snabbt!
Ha en god en nå, da, hørte vi.
KIIISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0