Idrott wohoo

HAHAH idag på idrotten körde jag fan gärnet!! vi körde lite fotboll på slutet och de va så jävla kul. Men jaag vart typ tacklad tre gånger ;o av min lärare!!? han bah typ tryckte ner mig i ett hörn å drog i min tröja å allt. Helt crazy.. nu låter de väldigt fel, de där me att han slet i min kläder men så va de xD. Sen sa han att han gjorde de för att jag var för bra för han, och a *stolt* nää men de låter ju bra när idrottsläraren säger så ;). Sen höll jag på att få en as hård boll i huvudet av min andra lärare som var där :( men som tur var hann jag precis å ducka!! Lärarna måste hata mig, försöker typ ta livet av mig ju xD. Sitter just nu på samhällslektionen, sååå tråkigt. Men snart e de lov ! LÄNGTAAAAR.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0