!

Heej!

Ska snart äta lite mat, tror jag!

Idag har jag varit duktig.. jag satte upp våran studsmatta helt själv! :D hihi.
Sen har jag inte gjort så mkt mer. Eller jo, se här när jag var ute och gick i spåret ( idag igen) så kommer de hund springande mot mig.. och gissa om jag blev rädd :O haha är inte rädd för hundar annars men när dom kommer springande mot en.. så JA!

Hehe när jag är ute och går brukar jag alltid börja sjunga till mina låtar på mobilen, men idag kunde jag inte göra de för de va as många som var ute och orienterade... haha så de skulle vart lite pinsamt om jag bara började sjunga där!

Är de bara jag som tänker på att dagarna går sjukt fort, vi fick ju nyss hälg.. typ.

Men nu ska jag äta så ha en bra kväll då!

P&K Moa♥

( bild från när jag var ute och gick!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaaw duktig du är. Hehe du kunde ha tvingat nicklas att göra det och sen säga att de var du ;) HAH! nej as dum.

Vems hund var det :O ? <3<3<3

2011-04-11 @ 07:48:33
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Hahah! bra de xD

Usch förstår det asså :O

<3<3<3

2011-04-11 @ 16:49:14
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0