Ready or not - Bridgit Mendler

Har lite svårt för såkallade "disneychannel karaktärer" som sjunger,  lite svårt att ta dem seriöst lixom? Men faktum är ju att dem allra flesta disney kändisar kan sjunga ;o Denna låten fastande jag väldigt snabbt för. Haha.

Guess what? -  jag är fucktiskt hemma idag. Vilket jag även  var igår ;$ heh, woouupsii. Men hade lite ont i huvet sen var jag alldeles för trött för att gå. Tur att inte mami läser min blogg, haha! Jaja, nu glömmer vi de... måste ju spara lite kraffter tills imorgon då jag far till huvudstaden med min klass. Eller, alla skulle typ inte följa med? vilket är lite tråkigt men jaa... så kan de va. Det blir nog super kul :D så kommer hem natten till fredag, så vi ska inte vara borta alls länge. Men jaa, är sjukt pepp på att lämna ön lite.
 
Nu, ska jag gå ner  å dricka lite kaffi thihi. Men vi hörs kanske en gång till innan jag åker imorgonbitti. Om inte får ni ha det så bra. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0