Höstlov, mys med katten & film! Livet är rätt bra ibland.

Det är söndagskväll... brukar alltid ha ångest då, bara för att det är skola några timmar senare. Men inte ikväll för denna veckan har vi ju höst lov! görskönt. och lovet kom precis lägligt, så homla skoltrött så det finns inte. Så taaack. Å andra sidan har vårt schema i skolan varit jäklit soft, tror de kommer bli sämre nu efter lovet. Inte heller kommer vi ha nå mer idrott på ett tag. Alltså sug... Det enda roliga med skolan är idrotten. Blahblah.
 
Ligger just nu i min säng och ser en film som heter "Tjenare kungen" asa bra (svensk film ♥) Men den är snart slut. Får la se om jag drar igång nån annan rulle, annars vet jag inte vad jag ska göra.. Är inte ett dugg trött? Och det är djävulskt jobbigt varmt i mitt rum ;o kan ju kanske bero på att jag har ljus tända ;) ajaa. Nu ska jag mysa med katten och se en till film dåra, mihihi.
Ha det gött. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0