Grattis finaste!

Klockan är runt 13 och jag steg upp för lite mindre än en timme sen. Skönt med långa sovmornar. Steg upp, åt lite frukost & nu sitter jag här. Tog dirrekt på min nya drog Ed Sheeran, min nya goda vana!! Hiho, han är absolut ett geni när det gäller musik. Så nu vet ni de! ;)
 
Idag ska jag väl inte göra så mycket. Duscha, fixa lite saker här hemma å så där va. Sen ikväll tar jag bussen med bästis hem till henne och har myskväll med godis och film. yes, så firar jag min "halloween-helg" så nä, inget festande här inte ;) Men det blir nog mys! har ju egentligen inte så mycket att säga just nu.
Förutom, GRATTIS UNDERBARA FARFAR! ♥
 
 
Ed Sheeran - Little Bird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0