Vi är som vi är, när vi inte blev som vi skulle.

Hee-i!
Allt fint idag eller ? de är det iaf med mig, awesome väder å grejer ju :3
Kom in för en stund sen, har vart ute me bästaste Gabriella ett tag idag. Haha, sjuk tjej de dära. Men det är därför vi är så bra kompisar. Vi är jäklit lika om man säger så, alltså i sättet. Ja så vi drog till bodi, köppte lite cider å så, standard. Sen bah dampa vi runt bland allt folk. Typ vinka till random bilar som körde förbi. hahah... jaja, vi är som vi är när vi inte blev som vi skulle.♥

Mot kvällen blire väl, bara tare chill ? se Eva & Adam :D å lite... sen är det ju jävla hockey 24/7!
Gosh cp. Seriöst asjobbigt när det går hela tiden å tar över alla bra program. Som tillexempel så kommer det ju inte va kvällen är din, och varför inte de då ? näe, för det ska va satans hockey -.-'
Nu tänkte jag lyssna på musik, kanske bara kanske ska jag jag städa rummet. Som jag säger varje dag också men som aldrig blir av.... Får se va.
PUSS.

Hittade en jäklit skön sjal längst in i garedroben också- happy!


Kommentarer
Postat av: bortavidmolnen

right back at ya darling ! <3

2012-05-05 @ 18:07:20
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0