Höll på att börja lipa...

Nämen godmorgon!
Jajjamän, en ny vecka med nya möjligheter eller vad man brukar säga ? Ska till staden idag med syster och mor min, för vid typ kvart över 11 ska jag till doktorn... Lite nervös faktiskt :s Va så länge sen jag träffa henne, och känner att jag faktiskt inte har skött min sjukdom så bra på senaste. Eller aa, det har jag fan aldrig gjort. Får väl se vad hon säger idag. Säkert inge bra iaf. Sen efter det, lär vi väl dra runt och kolla lite på stan och sådär va. Måste fixa lite kläder tills Malins examen, sen ska jag kanske köpa de efterlängtade solglasögonen. Wihooo.
Eller aa, får se faktiskt om jag köper dem. Har lite beslutsångest över om jag borde eller inte ? Jaja, de får vi se ;) 

En annan sak jag har jäävligt mycket ångest över är att det sitter en seriöst AS stor spindel nästan precis utanför mitt rum. :s Fyfan, höll ju på att börja lipa när jag såg den. I sånna lägen är man inte så tuff alltså :c Och inte nog med det... Kan ju inte ha min dörr stängd heller, för kattsatan har ju bosatt sig på mitt rum (&?/#/"%) alltså whyyyy? Iofs, så tar den ju sig såklart in på annat sätt men aa... känns ju såklart MYCKET tryggare ifall om jag skulle kunnat haft dörren stängd... Blööh. Jaja, nog om den mår fan illa bara av att ens skriva om spindlar. Jösses... Nu måste jag fixa mig lite till så jag kan åka in till stan.
Ha det så bra, det ska jag - ♥


Vet egentligen inte varför jag lägger in en bild på mig här.. men aa, vii kööör.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Öhh naae inte så coolt ;) syns inte ens att de står zlatan xD

2012-05-28 @ 22:09:45
URL: http://screwuuu
Postat av: Sandra

Sv; Hah typ xD

2012-05-29 @ 14:04:13
URL: http://screwuuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0