Tack bästis.


Hahahha, så jag ↑ varje dag typ...

Heeej snyggingar! Nu va har jag inte bloggat sen i torsdags morse ? sooo not okey.
Men har spenderat gårdagen, natten, å halva denna dag med bästavän! Igår va en så jäkla bra dag, helt super.
Efter skolan åkte jag in till staden till Amanda å så gick vi i lite affärer å sådär, köppte ingenting för jaa pengarna gick ju till annat. Senare skulle vi dra ner till glassbaren å ta en glass å bah steka vid hamnen typ! Glass blev de ju, men aa.... såklart började det regna haha. Vår vanliga tur, och när vi hade ätit klart lixom blev det strålande sol. Jaja, mysigt va det ändå!
Vi skulle på bio senare på kvällen, och den började klockan nio. Så vi gjorde allt för att fördriva tiden. Haha. Vi gick runt i Visby å bah irriterade massa folk.... vi blåste i sånna här maskrosstjälkar ni vet ? lät as högt iaf ;) såå roligt va de. Och jag älskar att gå runt i innastan när det är sol och så på kvällen thihi. Sen gick vi då till bion då vi såg American pie reunion, riktigt bra film va det. Om ni inte sett den, SE DEN. + Att vi var bara 14 pers på bion ;) sooooft . Men aa sen gjorde vi lite andra saker med, men orkar inte skriva så mycket mer om det nu!
Tack för en bra dag igår bästis, måste göras om snart ♥

Ikväll väntas det Adam & Eva, å kvällen är din lite så va.
Lördagsmys helt enkelt.
PUSS


Kommentarer
Postat av: aww

bästis, i löve ya

2012-05-12 @ 20:59:37
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0