Skulle inte kalla detta sommar...

Ehm ja..ont om bilder, och jag gillar att ta egopics! Så lev med det.
 
Heey, snyggisar! Ett klokt inlägg vore väl bra, eller vad säger ni? Va ju ett tag sen nu.
Det här kan vara det tråkigaste lovet ever, på riktigt. Eller aa, iaf vädret... På sommaren ska de va sol, bada och äta glass typ. Man är inte så sugen på glass när det är helt mulet och typ regnar hela tiden... Så vad gör man, sitter vid datorn? hmm ja, tydligen.
 
 Juste, idag kanske Nova kommer hit. Isf blir det att vara barnvakt tills imorgon nångång. Ska bli väldigt mys om hon kommer. Se på film, äta lite gott och sådär va.Funderar även på om jag ska ta och klä på mig å sminka mig lite. Inte för att jag ska nånstans, men har tråkigt ;) och då brukar jag ha smink som ett tidsfördriv.
Mene ni får ha de så gött, så hörs vi! Snart förhoppningsvis.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0