Skola på en lördag ? -.-'

Ååååå, varför funkar det inte ?!?! -.-' har försökt att lägga in mina bilder på datorn nu i typ en evighet...det funkar med några bilder, sen bah laggar datan ihop :( så gör man om allt. Så blir det likadant.

Istället för att vara i skolan, så sitter jag här hemma i min varma säng. Och jaa ni hörde rätt. Skola... på en lördag. Sjuka skola... Det var typ öppethus eller nå tråkigt, så skulle vi ha svenska. Å måla i barns ansikten ;o tur jag inte var med där. Då skulle barnen bara bli rädda när dem såg sig spegeln nästa gång. Neej, men stannade hemma. Ouuppsii!
Idag ska jag vara hemma, ta de lugnt å grejer. Käkar väl lite mat, sen blire förmodligen hem till Amanda ikväll thihi, å även sova där. Mysss.
Haree gött, vi hörs.
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SkolkarN ;) hehe nej mene varför stanna du hemma ?

2012-01-22 @ 01:41:52
URL: http://sandrasyear.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

bara bra :D

görs?

2012-01-22 @ 19:36:09
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0