Såpbubbl♥r

Hahahah, herregud! Ni skulle se mig just nu. Hela dagen har jag typ vart helt depp, för jag har haft så otroligt tråkigt. MEN nu sitter jag här och flinar som ett fån. ÄRLIGT. Ni vet bandet Snook, finns dock inte längre. Men det var iaf Oskar Linnros & Daniel adams ray. Det måste vara det absolut bästa, genialiska bandet jag hört. Fyfan, vad man blir glad av deras musik. Synd att man inte lyssnade på det när bandet fortfarande spelade. Ååå, kan lyssna i timmar. En låt som är liiite extra genialisk, är denna : Såpbubblor.

Åå, seriöst. Vem får inte sommar-feelings av den här ?! Säger det en gång till.... GENIALISKT.

Låt mig bara bara älska dig
låt mig bara bara spöa dig
Vi kan bara bara dricka varm choklad
bara bara blåsa såpbubbler
bara bara säga helt fel sak
Vi kan bara bara ta en promenad ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Soft låt ;)

2012-02-29 @ 22:07:08
URL: http://sandrasyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0